05137133030
جستجو کردن

ساندویچ پانل دیواری 

 

به علت عدم وجود یک متریال چند کاره ، بشر به فکر ساخت یک پوشش مناسب با امکان سرعت بالای اجرا و کیفیت قابل قبول در طول عمر و کارایی آن افتاد که پانل های ساختمانی از پیش ساخته شده توانستند نیاز بشریت را رفع کنند . 

ساندویچ پانل دیواری امروزی حاصل تلاش،پیشرفت و تجارب چندین ساله سازندگان است .

ساندویچ پانل دیواری همانطور که از پسوند نامش پیداست برای پوشش دیوارهای سوله ، سالن ، استخر ، سردخانه ، مراکز خرید ، پارتیشن بندی ، ویلا ، کانکس و …  استفاده می شود . 

 

ساندویچ پانل دیواری کیان سازه دوست دار محیط زیست اما چگونه ؟

سرمایه گذاری و توسعه صنعت جهان تأثیر زیادی بر محیط زیست دارد. انتشار گازهای گلخانه ای یکی از مهمترین خطرات کره زمین است و تخمین اندازه دقیق آن دشوار است. افزایش  گاز CO2 در هوا ممکن است منجر به افزایش دمای هوا در جهان  ، تغییرات آب و هوایی و بلایای طبیعی در مقیاسی بی سابقه شود. مدتهاست که این روند توسط دانشمندان و مراکز هواشناسی مشاهده می شود.

در حال بررسی است که آیا این تغییرات واقعاً نتیجه فعالیت انسانهاست یا بهتر است بگوییم چرخه های طولانی مدتی است که میلیونها سال در کره زمین تکرار شده اند. اما به طور حتم ، ما باید در مورد کاهش انتشار گاز CO2 تلاش کنیم .

 در هر صورت  چنین رویکردی توسط دولتهای اروپایی اتخاذ شده است که فعالیتهای حمایتی را با قانون گذاری مناسب پیش می برد که خوشبختانه به تازگی سازمان محیط زیست ایران هم اقدامات جدی تری را برای حفظ محیط زیست در پیش گرفته است گرچه متاسفانه ضررها و فاجعه های جبران ناپذیری به علت عدم مدیریت و دلسوزی مدیران به کشورمان وارد شده اما نباید نا امید شویم .

یکی از روشهای کاهش انتشار جهانی CO2 ، ایجاد یک استاندارد برای ساختمانها در قبال عایق حرارتی است. به همین دلیل مصالح ساختمانی با عایق حرارتی مناسب پارامترهای آینده مهندسی ساخت و ساز هستند. قانون ایران در حال حاضر در این مورد خیلی یا حتی اصلا محدود کننده نیست، اما وجدان و روشن فکری سازندگان می تواند به محیط زیست و صرفه جویی در انرژی کمک کند . ساندویچ پانل دیواری کیان سازه میزان مصرف انرژی گرم کردن و سرد کردن را کاهش می دهد . 

ساندویچ پانل کیان سازه دارای گواهی نامه ی ایزو ۱۴۰۰۱ سازمان جهانی محیط زیست 

 

ایمنی در برابر آتش ساندویچ پانل 

 رفتار متریال استفاده شده در سقف و دیوار در برابر آتش و عواقب ناشی از آن، روز به روز ، بیشتر و بیشتر به جنبه های قابل توجه طراحی ساختمان تبدیل می شوند.

 آگاهی از عدم اخذ پایان کار و رد شدن بیمه آتش سوزی توسط شرکت های بیمه، خطرات جانی و مالی سنگین سازندگان را به سمت رعایت استاندارد های ضد حریق و سازمان آتش نشانی هدایت می کند و اهمیت استفاده از موادی با خصوصیات مقاومت بالا در برابر آتش را شفاف می کند .

ساندویچ پانل دیواری کیان سازه دارای استانداردهای B1 و B2 واقعی در مقابل آتش سوزی می باشند . 

بسیاری از فوم ساندویچ پانل های ارزان یا با خط های تولید ضعیف  به دلیل سودجویی بیشتر فروشنده دارای کلاس آتش سوزی صحیحی نیستند .

ورق  ساندویچ پانل دیواری در انواع زیر تقسیم بندی می شود 

ساندویچ پانل دیواری استاندارد ، ساندویچ پانل دیواری مینیاتوری (سینوسی ریز) ، ساندویچ پانل دیواری صاف ، ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی،ساندویچ پانل دیواری نک دار ، ساندویچ پانل دیواری مینیاتوری و … تقسیم می شود و از جنس ورق گالوانیزه یا ورق آلوزینک می باشند .

ضخامت فوم ساندویچ پانل دیواری به ۳ الی ۲۲ سانتی متر و یا حتی بیشتر می رسد و جنس فوم آن پلی اورتان،پلی استایرن و پشم سنگ می باشد که پلی اورتان بهترین و مقاوم ترین نوع فوم از نظر ساختار،استحکام و عایق بودن در بین هم نوعان خود می باشد و تولید کنندگان با توجه به قدرت آزمایشگاه و توانایی خود فوم مناسب ساندویچ پانل را تهیه می کنند.

چرا ساندویچ پانل محبوب است ؟

افزایش عمر مفید ساختمان و تاسیسات، سرعت و دقت در ساخت، قابلیت بازیافت مصالح و تقلیل مصالح مصرفی، قابلیت نصب سریع و آسان، قابلیت جابجایی، جلوگیری از پرت حرارت و برودت، دارای توجیه اقتصادی در برابر مصالح سنتی، دارای طرح و رنگ متنوع، ارزان و قابل رقابت در برابر مصالح سنتی، مناسب برای سردخانه ها و اتاق های تمیز، مقاوم در برابر نور خورشید.

انواع ساندویچ پانل  از نظر ضخامت فوم 

کاربرد ساندویچ پانل دیواری بسیار گسترده است بنا به ضخامت هسته پلی یورتان ، ساندویچ پانل دیواری  می تواند کاربرد ساختمانی و سردخانه ای داشته باشد.  ساندویچ پانل دیواری با طول مورد نیاز و به ضخامت های مورد نیاز خریدار تولید می شود:

۱. ساندویچ پانل دیواری ضخامت ۳ سانتی متر دورو ورق (کاربرد ساختمانی وصنعتی،دانسیته۴۰kg/m3)

۲. ساندویچ پانل دیواری ضخامت ۴ سانتی متر دورو ورق (کاربرد ساختمانی وصنعتی،پارتیشینهای داخل سردخانه ها،دانسیته۴۰kg/m3) 

۳. ساندویچ پانل دیواری  ضخامت ۵ سانتی متر دورو ورق (کاربرد ساختمانی و پارتیشینهای داخل سردخانه ها،دانسیته۴۰kg/m3)

۴. ساندویچ پانل دیواری ضخامت ۶ سانتی متر دورو ورق (کاربرد ساختمانی و پارتیشینهای داخل سردخانه ها،دانسیته۴۰kg/m3)

۵. ساندویچ پانل دیواری ضخامت ۷ سانتی متر دورو ورق (کاربرد ساختمانی ودیواره های سردخانه های بالای صفر،دانسیته۴۰kg/m3)

۶. ساندویچ پانل دیواری  ضخامت ۱۰سانتی متر دورو ورق (ویژه سردخانه های  نگهداری بالای صفر و زیر صفر،دانسیته۴۰kg/m3)

۷. ساندویچ پانل دیواری ضخامت ۱۲.۵ سانتی متر دورو ورق (ویژه تونل انجماد و سردخانه های نگهداری زیر صفر،دانسیته۴۰kg/m3)

۸. ساندویچ پانل دیواری ضخامت ۱۵ سانتی متر دورو ورق (ویژه تونل انجماد وسردخانه های نگهداری زیر صفر،دانسیته۴۰kg/m3)

۹. ساندویچ پانل دیواری ضخامت ۲۰ سانتی متردورو ورق (ویژه تونل انجماد وسردخانه های نگهداری زیر صفر،دانسیته۴۰kg/m3)

۱۰. ساندویچ پانل دیواری ضخامت ۲۲ سانتی متر دورو ورق (ویژه تونل انجماد وسردخانه های نگهداری زیر صفر،دانسیته۴۰kg/m3)

 

در مطلب بعدی بخوانید کلیک کنید : ساندویچ پانل سردخانه ، انواع ، مشخصات و ویژگی ها 

 

 

چرا ساندویچ پانل کیان سازه؟

شرکت کیان سازه با تعهد اخلاقی و تجربه چندین ساله ی خود از گذشته تا به امروز

همچنان افتخار تامین نیازها و اجرای پروژه های بزرگترین شرکت های خصوصی و دولتی،کارخانه ها،پالایشگاهها و … را داراست.

 اعتبار و نام مدیر عامل کیان سازه دکتر مادرشاهی ، پیشینه ی مثبت شرکت و رضایت مشتریانمان از مهمترین دلایل اعتماد خریداران است

شعار ما : ارائه بهترین کیفیت با مناسب ترین قیمت و برترین اجرا در کمترین زمان 

هدف ما : پیشرفت و توسعه صنعت کشورعزیزمان ایران

در پناه خداوند ایران آباد و ایرانی پایدار .