05137133030
جستجو کردن
معرفی شرکت کبیر پانل مشهد

درباره شرکت کبیر پانل

به طور کلی طول و ضخامت هر ساندویچ کبیر پانل مشهد با توجه به کاربرد آن متغیر بوده ولی عرض همه آن‌ها ۱۰۰۰ میلی متر می‌باشد. ضخامت مناسب برای عایقی نظیر پلی پورتان و پلی ایزوسیونات بین ۴ تا ۲۰ سانتی متر، عایق پشم معدنی بین ۵ تا ۱۵ میلیمتر بوده و عایق استایرن منبسط شده نیز به ساندویچ پانلی با ضخامت بین ۴ تا ۱۵ میلی متر نیاز دارد. همچنین برای پوشش دو طرف پانل می‌توان از ورق آلومینیوم، گالوانیزه، آلوزینک، کاغذ کرافت و فویل استفاده کرد. استفاده از این فوم‌های جامد مقاومت زیادی در برابر میکروب، حلال‌ها، انواع روان کننده و محصولات قلیایی و اسیدی تولید می‌کند.
 

به عبارتی استفاده از کبیر پانل مشهد که ماده ای بی رنگ و بی بو است سبب جلوگیری از رویش گیاهان در سطوح شده و جلوی ورود حشرات موذی را تا حد زیادی می‌گیرد. این محصول یکی از بهترین محصولات برای پوشاندن سقف، دیوار و کف مکان‌هایی نظیر سردخانه‌ها می‌باشد. کبیر پانل با پوشش فلزی نیز عایق مناسبی برای سوله‌ها و انبارهای صنعتی است. همچنین این متریال به دلیل ایجاد عایق حرارتی و صوتی برای اکثر مکان‌های عمومی همانند بیمارستان‌ها نیز مفید است.

کبیر پانل مشهد چه سقفی باشد چه دیواری قابل اجرا با ضخامت‌هایی مانند ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۷، ۸، ۱۰، ۱۲ و ۱۵ میلی متری در عرض یک متر می‌باشد. ضخامت کبیر پازل نیز بر اساس سفارش مشتری در نظر گرفته می‌شود. غیر از این موارد از عرض‌های غیر مفید می‌توان به پانل دیواری ۱۰۲ سانتی متری و پانل سقفی ۱۰۸ سانتی متری اشاره کرد. 

مشخصات فنی ورق کبیر پانل مشهد

مشخصات اصلی ورق‌های کبیر پانل

لازم به ذکر است کبیر پانل مشهد ساخته شده از ورق آلوزینک و گالوانیزه در ضخامت‌های ۰.۴ میلی متر، ۰.۵ میلی متر و ۰.۷ میلی متر به شکل پیش رنگ ساخته و استفاده می‌شود. مهمترین مشخصات فنی ساندویچ کبیر پانل شامل موارد زیر است:
 

• ضخامت لایه بیرونی ۰٫۵ یا ۰٫۴ میلی متر در ورق‌های گالوانیزه و آلوزینک
• ضخامت لایه درونی ۵ یا ۰٫۴ میلی متر در ورق‌های گالوانیزه و آلوزینک
• ضخامت لایه بیرونی ۰٫۷ میلی متر در ورق‌های آلومینیومی
• ضخامت لایه درونی ۰٫۷ میلی متر در ورق‌های آلومینیومی
• فویل آلومینیومی مسلح  نخ دار و یک لایه فویل آلومینیوم

درباره ساندویچ کبیر پانل کبیر

این محصول ساندویچ مانند موجب کاهش مصرف انرژی شده و با ایجاد عایق در برابر رطوبت، صدا، حشرات و ضربه بهترین کارایی را برای کارفرما ایجاد می‌کند. نصب راحت، حمل آسان و قابل استفاده در اکثر محیط‌ها از ویژگی‌های کبیر پانل مشهد است. ساندویچ پانل در دو قسمت دیوار و سقف قابل اجرا است. 

کبیر پانل مشهد(پانل دیواری)

ساندویچ پانل دیواری کبیر پانل

کبیر پانل استفاده شده در دیوار سازه‌های مختلف در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع سبب ایجاد نمایی چشم نواز شده و به دلیل ایجاد عایق صوتی و حرارتی مناسب کاربری ساختمان را نیز افزایش می‌دهد. این محصول تحت لیسانس اروپا بوده و در کشورهای مختلفی از جمله اسپانیا، ایتالیا و آلمان از آن استفاده می‌شود. از بارزترین ویژگی‌های کبیر پانل دیواری می‌توان به وزن سبک، حمل آسان، اجرا به صورت مخفی(اورلب)اشاره کرد. اجرای کبیر پانل دیواری می‌تواند به صورت صاف، مینیاتوری و ساده با استفاده از پوشش پلی پورتان باشد.
کبیر پانل مشهد(پانل سقفی)

ساندویچ پانل سقفی کبیر پانل

کبیر پانل سقفی در ۵ گام تولید شده که این امر استحکام و زیبایی محصول را به بالاترین حد ممکن می‌رساند. تولید پانل سقفی کبیر پانل مشهد بر اساس آب بندی، درزبندی، خمشی و مقاومت فشاری سنجیده و تولید می‌شود.
مراحل نصب کبیر پانل مشهد

مراحل نصب و اجرای ساندویچ پانل کبیر پانل

لازم به ذکر است پیش از نصب کبیر پانل مشهد باید ابتدا با در نظر گرفتن ابعاد سطوح زیرسازی مناسب صورت گیرد. در ادامه بوسیله جوشکاری پروفیل‌ها به هم متصل شده و کبیر پانل را در جای مخصوص خود در دیوار یا سقف قرار می‌دهید. دقت داشته باشید اگر موقع نصب کبیر پانل دیواری به پنجره نیاز به برش داشتید این کار توسط نصابان پیش از گذاشتن کبیر پانل انجام می‌شود.
 
در انتها با توجه به قطر ساندویچ پانل پیچ‌های سر مته دار نصب می‌شود. این کار سبب متصل شدن ساندویچ پانل‌ها به یکدیگر می‌شود. لازم به ذکر است در هر متر مربع از ساندویچ پانل می‌توان حداکثر از سه پیچ استفاده کرد. همچنین برای محکم کاری به پانل‌ها اسپری پلی اورتان زده و بلافاصله پانل بعدی را می‌چسبانند. برخی از نصابان از یراق آلاتی مانند فلاشینگ برای زیبایی بیشتر کبیر پانل‌ها استفاده می‌کنند.

کیان سازه نمایندگی کبیر پانل مشهد

شرکت کیان سازه نمایندگی کبیر پانل در مشهد با ۲۷ سال سابقه درخشان و اجرای ۳۰۰۰ پروژه در داخل و خارج ایران به عنوان بهترین مجری نصب کبیر پانل در مشهد شناخته شده است. این شرکت با بهره گیری از مجهز ترین دستگاه‌های اروپایی و تخصص تکنسین‌های ایرانی بهترین کیفیت را برای شما به ارمغان می‌آورد. 

تلفن تماس جهت مشاوره رایگان:

سوالات رایج

۱.آدرس شرکت کیان سازه؟

مشهد، قرنی ۲۱، مجتمع جاودان، ورودی اداری شماره ، طبقه چهارم، واحد ۴۰۱

۲.ویژگی‌های کیان سازه؟

  • متخصصین حرفه ای
  • نصب سریع
  • استفاده از دستگاه‌های پیشرفته اروپایی
  • بهره گیری از مواد با کیفیت
  • مشاوره رایگان
  • قیمت مناسب